30.8.2012

Three cup of tea.

Eilen näin Monaa pitkästä aikaa ja käytii mm. kakkuteillä Sinuhessa. Kakkuteiden lisäks juotii vielä toiset teekupposelliset myöhemmin ja meikäläisen aamuthan alkaa yleensä kans kyseisellä litkulla (myös parhaillaan), et jos joku tota otsikkoa miettii.
IMG_4937

Päällä mulla oli aika tyttömäiset kuteet verrattuna lähiaikojen bleiserilookkeihin. Hamettakaa ei mun päällä oo vissii koko kesässä nähty, sortseja, mekkoja ja farkkuja kylläki. Mut korjaantupa seki asia ennenku on liian myöhästä. Mun mielestähän syksy alkaa aikasintaa vasta ens viikolla.
IMG_4943
IMG_4945

Mona suostu myös leikkimää paparazzia ja nappaamaa alla olevan rappiskuvan lisäks noi yllä olevat asukuvat. Kivaa vaihtelua perus itselaukaisinkuvii :)

IMG_4939


Ja hei jos kauhistelette tota mun tyvikasvua yhtä paljon ku miä ite, ni don't worry, asia hoidossa. Mulla on nimittäin tänää kampaaja. Jeii!! Näätte sit myöhemmin minkälainen tuli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti