28.8.2012

Just dance dance dance!

Alkuun päivän asua, jossa lähti vika lomaviikko käyntii ja kävin mm. viemässä mun puhelimen huoltoo. Puhelinliikkeessä sain oman luurin tilalle lainapuhelimen, mut niillä ei ollu antaa mulle laturia siihen... "tuu sit käymää täs liikkeessä ku tosta loppuu akku ni katotaa jos sit löytys siihen laturi", joo no en miä kyl ilman puhelinta selvii, "kyl tos pitäs akku neljä päivää kestää" ja siis mun omahan on huollossa viikon tai kaks. Ai että miten pistää ärsyttämää! Palvelu kohillaa taas.
IMG_4930
IMG_4935

Tänää oli jo mun kolmannet tanssitreenit. Alotin jazzin tossa kolme viikkoo sitte ja ai että ku tykkään! Oon niin kaivannu tommosia kunnon treenejä. Minust ei olis välttämättä siihen et kävisin esim. salilla iteksee jossaa jumpissa, ehei ei oo mun juttu. Haluun, että on joku selkee tavote mitä varten harjotellaa (kisat, näytös...). Kesällä sain itteni käymää juoksulenkeillä ja sillon mun tavotteena oli meripäiväjuoksusta selviiminen. En tiiä johtuuko mun 9 vuoden joukkuevoimistelutaustasta, mut oon kaivannu vuoden tauon jälkee (viimeks tanssitunnit Brysselissä, jumppa-ajoista on jo vähän kauemmin) säännöllisiä treenejä, jotka on tiettyy aikaa tietyssä paikassa, ja et joku kertoo mitä tehää ja et on se tietty porukka kenen kanssa harjotellaa.

Bryssel-vuoden aikana kävin nykytanssitunneilla ja ne oli mun ekat oikeet tanssitunnit. Sillonki alotin jazzilla, mut se ei jotenki tuntunu omalta. Nyt ku oon miettiny et mikä siin sillon oikee mätti ni oon tullu siihen tuloksee et koreografiat, joita sillon tehtii, oli aika nopeita ja liikkeet mulle vieraita ja sit ku siihen lisää viel sen et ohjeet tuli ranskaksi ni se tuntu liian haastavalta. Nykärissä koreografiat oli hitaampia ja opettaja puhu ranskan lisäks myös englantia, mikä sit helpotti mun oppimista. Voimisteluaikasista balettitunneistakin oli kyl paljo hyötyä ranskankielisten termien suhteen ja lopult pärjäsin tunneilla hyvin jo pelkällä ranskallaki. Brysselissä meillä oli alkusyksystä flashmob Halles Saint-Géryllä ja näytös kevätkauden lopussa. Oli tosi kivaa olla osa molempia tapahtumia. Sillon myös innostuin tanssista ja halusin nyt vuoden tauon jälkee lähtä taas harjottelee ja oppimaa uutta!

Mut parastahan täs on se et jos joku kysyy et pääsisinkö jonnee maanantai-iltana ni voin sanoo et: "en ku mul on treenit" :DD haha.


psst. Rooman loppuloma alla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti