20.6.2013

Helsinkiloma.

Kuten viimeks mainitsinki ni maanantain ja tiistain vietin Helsingissä kavereiden luona. Viikon ekoille päiville mahtu shoppailua, kahvittelua, syömistä, kesän fiilistely yrityksiä ja paljon naurua.
DSC_9538

Reissuhan meinas alkaa tosi kivasti ku kamera ilmotti ekaa kuvaa otettaessa et "ei muistikorttia". Niimpä tietysti, olin unohtan sen tietokoneesee kotii. No mut onneks Clas Ohlsson sattu olee seuraava kauppa oikeella ja päivä (koko reissu) oli pelastettu! :)

Paras maanantaiseura <3
DSC_9548
DSC_9549

"Pääsenks miä nyt sun blogii?" :D
DSC_9560

Mun ja Veeran hienot viinilasit
DSC_9561
DSC_9566

Bongaa kuvasta 1 sinkkuhanhi
DSC_9576

Pient jännityst havaittavais mun naamalta, paino etujalalla vai miten se nyt oli.
DSC_9586



Tiistai meni koko päivä Linnanmäellä huvitellen :D Mulla ei kuiteka kameraa ollu siellä mukana, mutta laittelen fiiliksiä sieltä heti kunhan saan kuvat kaverin kameralta!

Illalla käytii syömässä kiinalaisessa ja sen jälkee Tervasaaressa kävelemässä pikkukoiruuden kanssa.
DSC_9588
DSC_9599


Keskiviikkona matka jatku Tallinnaa päiväristeilylle. Mut jotta täst ei tulis kilometrin pitusta postausta ni laittelen siitä matkasta sitte ihan eriksee juttua :)

Oli kyllä superkiva juhannusviikon alotus :) Kiitokset vielä kaikille ihanille seurasta!

Nyt starttaamaa juhannusmenoja! See u!

-Viivi

1 kommentti:

  1. lilliii <3 laita mulle spostii noit meidän kuvia? :) -tiitu

    VastaaPoista