12.6.2013

First time midi.

Eilen oli eka vapaa vapaapäivä. Eli ei koulua, ei töitä, eikä mitää muutaka sen kummempaa ohjelmaa. Ja tätä seuraa seuraavat vajaa 2 viikkoa :))

Aamupalasmoothie
DSC_9349
½ banaani, ½ nektariini, ½ omena, 1 viipale tuoretta ananasta, pikkurillinpään kokoinen pala tuoretta inkivääriä, loraus appelsiinimehua

Super hyviä jauheliha-kesäkurpitsaveneitä lounaaksi, kiitokset vaan siskolle ideasta :)
DSC_9358
Noi toimis muuten varmasti tosi hyvin myös esim. feta/paprika/tuorejuuso.... täytteillä! Pitääki kokeilla seuraavaks!

Aamupäivä kulu siivoilleissa ja kuunnellessa kaatosateen ropinaa. Miks aurinko ja helteet ei vois helliä nyt ku ois vihdoin kunnolla aikaa nauttia niistä?? Illemmalla näin mun yhtä ihanaa kaveria pitkästä ja lähdettii yhdessä koluamaa kirppareita.
DSC_9363
DSC_9365
DSC_9367
Kiitos Reetalle kuvista :)

Päällä ensimmäistä kertaa edelliseltä, yli vuoden takaselta, kunnon kirppiskierrokselta eurolla löydetty about kokoo 42 oleva hame. Toi mitta on ehkä tarttenu tän reilun vuoden kypsyttelyn ja alunperin mulla oliki tarkotus tuunata tota jotenki, mut nyt kyllä tykkään tosta tosi paljo just tollee vyön kanssa vyötärölle tiukennettuna. Saldoksi mulla tuli tällä kertaa aivan ihana laukku, joka osottautu todelliseks tilaihmeeks ja kesäpäivien pelastajaks. Mahtuu nimittäin niin kamera ku juomapulloki mukaa. Tämmösta oon ettiny!
DSC_9368 DSC_9382


Nyt alkaa kohta tulee kiire. Juna kohti rannikkoa lähtis vajaan tunnin päästä ja mulla taas kerran pakkaukset kesken. Mut mitä kaikkee pitää ottaa mukaa mahollisest jopa 2 viikoks? Suomeks sanottuna öö.. kaikki? :D

-Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti