19.1.2012

patalappu, kukka ja KELLO.

Tiistaina sain valmiiksi mun ensimmäisen työn tekstiili -ja vaatetuspuolella. Se fiilis ku patalappu oli valmis: ilonen, innostunut, helpottunut. Kyseessä oli siis harjotustyö, jolla harjoiteltiin teollisuusompelukoneen käyttöä. Ja vaikka mun ensimmäinen ommeltu patalappu ei nyt ehkä ihan täydellinen olekkaa ni oon aika ylpee siitä ku ottaa huomioo et nuppineulojen käyttö oli kielletty.

Mun taidonnäyte :D
IMG_3264
IMG_3272

Tiistain asua
IMG_3247


Eilen ostin kasvin tuomaa vähä ilmettä mun huoneesee. Kyseinen kukka ei tartte valoo, pitää vaa muistaa 2-3 viikon välein kastella ihan kunnolla, eli sopii mulle.
IMG_3281


Illalla oli myös vuoden ekat opiskelijapartyt täällä ja tänää aamulla kävelin sitte vähä vähäsiks jääneiden yöunien jälkee 3,5km kouluu tuulisessa lumitihkussa ennen kasia.. no problem!

Tän päivän lookkia (tosin hiukset jo vähä pöllähtän)
IMG_3311


Oon ettin kivaa kelloo ties kuinka kauan ja tänää löysin vihdoin täydellisen, love it!
IMG_3375
Esprit - Mila Two Tone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti