10.1.2012

ekat kaksi.

Elikkä tän vuoden kaks ensimmäistä koulupäivää takana ja ainakaa meikäläisen opiskelumotivaatio ei keiku enää kuilun partaalla!

Opiskelen tekstiili- ja vaatetustekniikkaa materiaalitekniikan koulutusohjelmassa LAMK:ssa ekaa vuotta ja koko syksyn meillä oli yhteisii opintoja puuhun ja muoviin suuntautuvien oppilaiden kanssa. Joulukuussa valittiin jokainen oma suuntautumisvaihtoehto ja nyt joululoman jälkeen alko omaa alaa liittyvät opinnot, mulla siis tekstiiliin ja vaatetukseen liittyvät. Vihdoinki alkaa tosissaa tuntuu silt et oon oikeessa paikassa. Ja parastahan tässä on se et mun ei tartte enää opetella yhtään muoveja tai puujuttuja, teräksistä ja valuraudoista puhumattakaa! JES!

Uuden lukukauden kunniaks avasin sunnuntaina mun viimisen joululahjan. En ollu raaskinu avata aiemmin ku kuitekin tiesin mitä se sisältää, ite kun olin sen käyny ennen joulua ostamassa.
IMG_3192
IMG_3194
paketista paljastui Marimekon puolikas pussukka eli mun uus penaali ja tommonen pillerirasia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti