7.1.2012

iltoja ja aamuja

Toissailtaset tunnelmat
Photobucket

Kävin eilen töitten jälkee auttelees kaveria sen muuttokuorman purkamisessa (tosin se nyt oli lähestulkoo purettu ku tupsahin paikalle) ku se sattu muuttamaa tohon naapurii. Kyseisen muuttokuorman mukana sain itelleni mun imurin, torson, kattilan, hiukan turhan pikkusen kylppärinmaton ym.pikkurompetta sekä (mulle uuden) retrovivahteisen mikron. Kiitoksia vaan!

Torso löysi paikkansa peilin vierestä, ite näytän ihan joltaa tappijalalta
Photobucket


Ilman mikroo ja imurii täs onki selvitty jo tää viikko ku entinen kämppis muutti viime vuoden lopussa pois mikronsa ja imurinsa kanssa. Täl hetkel oottelen, että koskakohan mun tuleva uus kämppis, josta tiedän vaan sukunimen, muuttaa sisää. Pikkasen jännittää!

Kaveria autellessa iski itelleki pien sisustusinto. Niimpä ku tulin kotii ni järjestelin vähän mun huonetta, laitoin torson paikalleen ja voilà! taas mun huone on jotenki erinäkönen ja viihtysämpi. Samalla sain aikaseks mm. ommeltuu ja ripustettuu suihkuverhon.

Äiti oli laittanu muuttomatkaan myös omatekemänsä ihanan sydänkoristeen <3
Photobucket
Photobucket


Tänää oon tässä aamulla tehny älyttömän hyvää kana-pesto-wokkivihannes-makaronilaatikkoo ja testaillu uutta imuria, joka toimii ku unelma. Kyllä nyt kelpaa imuroida (saa nähä kauan tää alkuinnostus kestää:D).
Photobucket

Nyt töihin ja huomenna vapaa <3


  ps.toistaseks ollu pienii ongelmii kuvien lisäämisen kanssa, mut eiköhän seki ala koht onnistuu paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti