8.1.2012

-12C.

Eilen pyörin töissä tän näkösenä
IMG_3135


Tänää tarkotus oli herätä suht aikasin ja painuu ulos lenkille pitkästä aikaa. Mut siinä vaiheessa ku nousin kympin aikaa ylös ja vilkasen lämpömittaria ni lenkkisuunnitelmat vaihtu äkkiä munakas-aamiaisee. -12C on mulle vähän turhan kylmä lähtä hölkkäilee tuulipuvussa ja untuvatakki ois taas sit aivan turhan kuuma vaihtoehto (itse kun en omista välimallin takkia, villakangastakkia lukuunottamatta).


Ulos päätin kuiteki päivällä lähteä, koska ilma oli mitä parhain. Samalla tuli testattua miten joulukuun alussa Stadiumilta ostamani Everestin untuvatakki toimii käytännössä. Totesin myös, että farkut on vähän turhan ohuet pökät noilla asteilla (nimim.reidet edelleen hieman jäässä). On se vissiin taas vaan totuteltava tähän kylmään talveen, viimeksi oon nimittäin saanu nauttia näistä pakkasasteista tasan vuosi sitte ku olin joululomalla Suomessa vierailulla.
IMG_3165
ruskeat saappaat vaihtui viime hetkellä mustiin

Talvifiilistelykävelyllä suuntasin UFF:lle, jossa mun on pitäny jo useampaan otteeseen käydä, mut en oo vaan saanu aikaseks. Nyt siellä sattui olemaan vielä tasarahapäivät eli esim. tänään oli 4€:n päivä (kaikki vaatteet ja kengät max.4€). Ennen en oo kirppareilta tai second hand -liikkeistä ostanu mitään vaatteita, sen sijaan parit kengät oon joskus löytäny ja laukkuja useampia. Tällä kertaa mukaan lähti kuitenki kaks mun mielestä aivan ihanaa, hyväkuntoista ja varmasti lämmintä neuletta yhteishintaan 8€.
IMG_3177
Päällä oleva vaalea napillinen neuletakki ja takana roikkuva kuviollinen neuletunika pääty siis kassalle,

IMG_3170
toisin kuin tämä mun nimikkolaukku.

Napsin matkalla muutamia talvisia kuvia. Pakkanen oli kuurannu mun mielestä puista tosi kauniita!
IMG_3166

IMG_3180

IMG_3187
IMG_3182
IMG_3181
IMG_3190


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti