15.7.2013

La ja Ma.

Oon huomannu et mun postaukset tulee aina parin päivän (parhaassa tapauksessa) viiveellä ja se on ruvennu ärsyttää minuu itteeniki. Se et ois jo jotaa uuttaki kerrottavaa mut silti haluis kirjottaa eka parin päivän takasista. Asia kävi mieles tos eilen ku olin juoksees ja aattelin et voisin koittaa skarpata sen suhtee :) Mitää stressii en kuiteka edelleekä aio ottaa.

Lauantain illallissalaatti parvekkeella <3
DSC_0149

Otsikko viittaa siis lauantain ja maanantain, ei mihinkä lamaa jos jollaa kävi mieles. Noit otsikoit on vaa välil nii pirun vaikee keksii. Mut siis lauantaina mentii illalla pikkuveskun rantaa piknikille ja kuuntelee Lahden Yöt -tapahtuvasta kantautuvaa musiikkia. Lähettii sinne vasta joskus kympin aikaa ja kerettii kuulla Dingoa + Michael Monroelt ehkä yks tai kaks biisii (se riitti siltä).

Gourmet-piknikeväät
DSC_0154
DSC_0155

Lapsuuden jukeboxista tutut Sinä ja Minä sekä Autiotalo kuulu ehottomast ton illan lemppareihin :D
DSC_0157

Tänää yritin aamulla mennä partsille aamupalalle niiku parina muuna aamuna oon tehny, mut nyt oli sen verran vilu siinä et siirryin aika äkkii takas sisälle :D DSC_0158

Pitkästä aikaa vähä asukuvaaki kehii (pitäs aina koittaa muistaa törkätä kamera kaverille hetkeks ku ollaa jossaa), nyt olin töihin lähdössä
DSC_0167

Pääsin kolmelta töistä ja suuntasin suoraa rannalle nauttii auringosta! Ihanaa! Illalla sortsit vaihtu farkkuihin ku lähin ekaa kertaa elämässäni kattomaa seiväshyppyy... joo'o. Kaveri kysy et lähenkö mukaa kattomaa ja no tottakai miä nyt lähin ku en ennen ollu nähny! Tossa Lahen satamassa oli siis seiväshyppykisat Eliittikisoihin liittyen ja olihan se erilaista seurata siitä vähän matkan päästä ku telkkarista :D

DSC_0193
DSC_0197
DSC_0179
DSC_0180
DSC_0181
DSC_0183
DSC_0187
DSC_0192

Lauantai-iltaa ja tätä iltaa lukuuottamatta aika on kulunu tässä lähipäivinä lähinnä töissä ja juoksulenkeillä. Täst mun juoksuinnostuksest aattelin et voisin kirjottaa joku päivä vaikka ihan oman juttunsa.

Nyt kaks vapaapäivää. Ahh!! Jes!


-Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti