20.9.2012

WANTED: my camera.

Ei, sitä ei oo löytyn vieläkää. Mun kameraa siis. Se on nyt ollu jo viikon teillä tietämättömillä. Huomen teen niin tarkan suursiivouksen et jos ei tuu vastaa ni sit sitä ei oo mulla. Harmittaa vaa ku ei pääs ottaa kuvia. Oon kuiteki tottun kantaa kameraa aina mukan. Nyt sitä tarvittas jo kouluprojektinki takia.

Maanantai
17092012073

Koulus meil on alkan ulkotyövaateprojekti, jossa tarkotuksena on parin kanssa suunnitella ja toteuttaa asukokonaisuus (esim. takki + housut) asiakkaalle, hänen toiveet huomioon ottaen. Viime vuon ja etenki keväänä tää stressas kamalast ja oisin halun skippaa koko kakkos-vuoden (projekti kestää kevääsee asti), mut nyt oon vaa innoissani. Täl viikol saatii asiakas ja tehää mun parinkaa asukokonaisuus longboardaajalle. Siit tulee varmast haastavaa mut tosi mielenkiintosta ja kivaa! Katotaa vaa mikä on fiilis sitte ku koitan hampaat irvessä ommella jotaa saumoja keväällä, mut nyt oon oikeesti fiiliksissä tästä :)

Tiistai: Waiting fo Magic Mike, kaverin synttärileffa
18092012083
ja pitat
18092012085

Eilinen
19092012088


Eilen olin koulun jälkee iltavuoros töissä, tänää olin kans paikkaamassa toista illassa ja huominen vielä ni sit koko viikonloppu vapaata! Ja suuntana Helsinki :) Tänää aattelin olla ihan vaan kotona illan, mut kavereilt tuli viestii et pitäs lähtä jossaa viel pyörähtää eikä se vissii auta muuta ku mennä. Onneks huomen on puoliks vapaa päivä ku koulutunnit on peruttu ni saa nukkuu pitkää. Ja se jos mikä on harvinaista herkkua näinä koko aika vaa pimenevinä syysaamuina.

Loppuu vielä muutama random-otos mun "keittiöstä"
20092012090
20092012091
20092012092
20092012093

ps. oon kokonaa unohtan sen synttäripostauksen, mut koitan saaha täs joku päivä julkastuu senki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti