17.9.2012

Ansaittu vapaa.

Melkee pari viikkoo ollu aika hiljasta tääl blogin puolella. Oon lentäny paikasta toisee, ollu siellä sun täällä ja sit jos on hetki ollu vapaata ni oon sit vaan halunnu olla hetken tekemättä mitää. Aattelin nyt kuiteki tulla pikasee päivittää, vaikka oikeesti pitäs kyl olla jo nukkumassa.

Tänää sain nukkuu piiitkäst aikaa kymmenee (pyykkivuki alko...), mut sit aamupalan ja pyykkien hakemisen jälkee nukuin viel vajaan 3h päikkärit. Luksusta! Ulkon oli ihan supermahtava ilma, joten en viittin pidemmäks aikaa jäähä pötköttelee (jos ois satanu, ni varmast oisin jääny :D). Ja ei, en ollu eilen illalla missää huitelemassa, joskus nukkuminen on vaan niin parasta. Söin, siivosin ja lähin nauttimaa aurinkoisesta ja lämpösestä syysilmasta. Parin viikon juoksutauko katkes ja pingoin vajaa 8km ehkä vikaa kertaa tänä vuonna pelkässä topissa. Pakko oli ottaa kaikki irti tosta +18C kelistä ku muutenki tän vuoden lenkkihetket alkaa olla vähissä ku en oikee tykkää juosta takkipäällä ja kaulahuivi kaulas. Illalla käytii vielä työporukan kanssa syömässä ja äskeinen lidlin sitruunasorbetti kruunas tän vaparin.

Eilen illalla
15092012041
15092012048

Aamupala
16092012049 

Pippuripihvi ja lasi punkkua! Mmmm. 16092012051 
16092012057


Onneks sain ton mun puhelimen perjantaina huollosta, muuten oisin varmaa aiiivan hermoromahuksen partaalla. Onnistuin nimittäin tiistaina/keskiviikkoaamuna hukuttaa mun kameran. Sitä ei vaan oo tiistaisten koulun jälkeisten asukuvausten jälkee näkyny yhtää missää.. Toivottavast pomppais jostaa etee, koska oon ollu ihan hukas ilman sitä. Toistaseks joudun nyt vaan tyytyy tohon kännykän kameraa ja noihin huippulaadukkaisii fotoihin (kaipaan mun kameran ei aina niin hyvälaatusia kuvia jo nyt).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti