7.2.2012

can I ask, what is your problem?.

Juttu Oulun reissusta on jo melkein kasassa. Oon menny tässä lähipäivinä aika tukka putkella paikasta toiseen ja samaa jatkuu vielä pari päivää, pääasiassa koulua ja töitä. Aattelin nyt tulla kuitenki heittämään tänne nopeasti vähän kuulumisia.
IMG_0011 (2)
valmiina kohtaamaan -25C

  • kamera toimii edelleen, vika oli muistikortissa (onneks olin just kerenny tallettaa kuvat sieltä koneelle talteen) :)
  • viikonloppu meni pääasiassa töissä
  • viikonloppuna oli jäätävä ilma
  • Suomi äänesti Niinistöstä uuden presidentin
  • eilen oli koulua vaihteeksi kasista kasiin
  • ja tänään kasista viiteen + siitä vielä hetkeksi töihin
  • miks mun kanssa samalla bussilla pitää tulla ihan ihme porukkaa?!

Tosiaa eilen ku menin kouluu bussilla ni yhtäkkiä mun ja mun kaverin luokse suorastaa hyökkäs taaemmalta penkkiriviltä mies, joka selitti nopeesti jotaa. Kun mun kaveri jäi pois se hyökkäs kohta uudestaa selittämää ihan tosissaa "mul on pelei ja videoit, mut mä en koskaa myy niit vaa pidän ikusest itel", toisti tota pari kertaa ja ku huomas et minuu ei kiinnostanu ni meni takas omalle paikallee. Ja tänää matkalla töihin mies ja nainen keskusteli tulevasta presidentistä: "mut se on sentää seksuaaliselta suuntautumiseltaa normaali", "ei mikää homo", "olishan se ollu jos Suomi olis saanu homon presidentin", "joku raja suvaitsevaisuudellaki pitäs olla", "kyl ihmiset on luotu naiseks ja mieheks", "mutta aattele, että  on 30 vuotta nuorempi eukko" "että 34 vuotias on Suomen äiti, tuntuu aika absurdilta ajatella niin" jne.. Ihan oikeesti, tottakai jokaisella saa mielipiteitä olla, mutta pitääkö siitä keskustella koko bussin kuullen. Voisvat pitää ihan omana tietonaa, kun jokainen saa kuiteki olla juuri sen kanssa kenenkaa haluaa, huolimatta siitä onko se sitten nainen tai mies, nuorempi tai vanhempi. Mut sama parivaljakko jatko vielä "no vaihtakaa jo sitä kuskia", matkustaja kuskilta "meneekö tämä paikkan x", mies: "no ei mene!" jne. ja räkäset naurut vielä kaikkien kommenttien perää. Sit en jaksanu enää kuunnella niiden juttuja ja onneksi tajusin laittaa musiikit korville.


ps.Huomenna Lahdessa järjestetään DuuniExpo -messut, joissa minäkin olen menossa mukana. Niistäkin kuullan varmasti pikapuoliin lisää, mutta paljastettakoon sen verran, että klo 12.15 Tekstiili- ja vaatetustekniikka esittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti