29.4.2012

Helsinki-päivä.

Kuten jo viimeks mainitsinki ni torstaina pyörin Helsingissä. Lähettii luokkakavereittenka vapaapäivän kunniaks aamulla seiskan junalla kohti Global Fashion Business -seminaaria. Seminaari järjestettii Suomen kansallismuseon auditoriossa ja päätettiiki sit yhen kaverinka lähtä kiertämää museo seminaarin jälkee ku kerran siellä oltii. Ennen en oikee innostunu museoist mut nykyää tykkään, nyt varsinki eri vuosiluvut vaatteinee jne oli mielenkiintosia.

IMG_2102
no moi terve
IMG_2128
IMG_2146
IMG_2153
huivi näköjää ollu ihan miten sattuu

Innostuttii ehkä hieman workshop-tilassa..
IMG_2191
löysin kaverin
IMG_2195
IMG_2201
tiiettii kaikki! :D


Museoinnin jälkee näin mun hyvää kaveria, jonka oon viimeks nähny uuten vuoten. Ihan liian pitkä aika. Käytii kahvilla, juteltii, pyörittii kaupoilla, kävin tsekkaamassa sen kämpän, juteltii vähän lisää.. parhautta! Sitä paitsi illemmal paisto aurinkoki, toisin ku Lahessa ku lähin aamulla kaatosateessa..

IMG_2213
IMG_2217
IMG_2219

Noi kengät meinas tappaa mun päkiät ku olin koko päivän niillä tepastellu, onneks sain kotimatkalle tennarit lainaa! :)

4 kommenttia:

  1. ihanat kengät!!! mistä tuollaset saa ostettua?

    VastaaPoista
  2. oot viivi ihana! puss <3 -tiitu

    VastaaPoista
  3. tosi kiva toi eka kuva! kiva jakku ja toi paita on upeen värinen!

    VastaaPoista
  4. kiitti kommenteista. pitkää aikaa en oo tänne ees kerenny kirjautumaa ni ihan tosi kiva nähä et ees joku lukee mun juttuja :D ja kengät ostin syksyllä andiamosta. mutta siis vagabondin ovat :)

    VastaaPoista