27.5.2012

Jos ei..

heilaa helluntaina ni ei sit koko kesänä. Haha, no sehän nähää! :D Mut nyt varautukaa aikamoisee kuvapläjäyksee! Meikäläinen nimittäin vähä innostu ton kameran kanssa tänää tuol ulkona.
IMG_2804

Mun helluntai aamu ja päivä meni sisätiloissa pesten pyykkiä, päivittäen mp3-soittimen musiikkivalikoimaa ja väkertäen portfolioo, jonka sain onneks valmiiks. Nyt on KAIKKI koulujutut ekan vuoden osalta TEHTY! WUHUU!!

IMG_2801


Neljän aikaa rupes kuiteki ärsyttämää ku ulkon paisto aurinko ja partsin mittari näytti varjossa +23C eikä enää ollu nii kamalast niistättänykkää. Hain pyörän varastosta ja lähin polkemaa.
IMG_2802
aika epämääränen toi mun varjo.

Kiersin entisen asuinhoodin kautta satamaa, jossa oli ihan tajuttomasti porukkaa. Varmaan koko Lahti. Kävin ostamassa kesän ekan irtojätskin, mansikka-vanilijapehmiksen, ja menin rantaa istuskelee. Oli ihana vaan olla ja nauttia auringosta. Mun pyöräretki kesti sen vajaa kaks tuntia ja ois kyl jääny niin paljo ärsyttää jos oisin vaan homehtunu sisällä koko päivän. Tämmösii omia extempore-retkiä pitää tehä useemmin, eikä haittaa vaikka aina ei oliska sitä kaveria mukana.
IMG_2806
IMG_2807
IMG_2808
IMG_2813
IMG_2814
sinilevää havaittavissa eli kesä


Mun pyöräretkiasusta mulla tulee ekaks mielee Kari Grandi tai joku muu suoraan savannilta :D
IMG_2819
IMG_2826
Oho, leijona!


Äsken vetäsin iltapalamurot mun uudesta murokulhosta, jonka sain perjantaina tuparilahjaks. Mun tuparit ei ihan menny suunnitelmien mukaa ku mulle sattu tää pikku flunssa ja aika moni ei sit päässykkä. Mut kyl me saatii neljästääki syötyy kaikki mansikat ja koko pekoni-paprika-ananaspiirakka. Nam!
IMG_2816
IMG_2790
IMG_2791
IMG_2793
IMG_2794
tuparilahjat

huomatkaa myös eilinen postaus alla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti